Wednesday, August 29, 2007

Градината на самураите

Снимките са от градината на вилата ми; можете да си представите напролет (или есен) как се сипят цветчета и листа от дърветата, а ние се хвърляме напред-назад, сякаш сме в Street Fighter II.
Играта на трева е много приятна за стъпалата :D но аз не рискувам с моите крака...
Любопитност - тук сме на различно ниво един спрямо друг; аз съм с половин метър по-високо от него, затова играя на колене... съответно Пеци може да се движи навсякъде, а аз мога да си позволя само т.нар. самурайска походка (т.е. пристъпваш от коляно на коляно, без да се изправяш; това е от времето, в което в Двора никой не е имал право да се изправя на крака, за да не може да атакува Императора; това обаче довело само до стил на бой на колене :D:D, или поне нещо такова)



































No comments: